4.1. Выдача акта абследавання умоў жыцця кандыдата на ўсынаўленне
імя па бацьку спецыяліста, які адказвае за выкананне працэдуры і папярэдняе кансультаванне па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
Наварыч Вольга Пятроўна, галоўны спецыяліст. У выпадку адсутнасці Наварыч В.П. абавязкі прызначаны на Трэгубаву Т.Л., загадчыка сектара выхаваўчай работы і аховы правоў дзяцінства
Рэжым працы па ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры (прыёмныя дні, час прыёму)
Аўторак, з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00. Адрас: вул. Чырвоная, 1, Лунінецкі райвыканкам, 4 паверх, каб. № 417, тэл. 3-36-29
*
Дакументы і (або) звесткі, якія прадастаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
заявление образец
паспорт или иной документ, удостоверяющий личность кандидата в усыновители
свидетельство о заключении брака кандидата в усыновители – в случае усыновления ребенка лицом, состоящим в браке
письменное согласие одного из супругов на усыновление – в случае усыновления ребенка другим супругом
медицинская справка о состоянии здоровья кандидата в усыновители
справка о месте работы, службы и занимаемой должности кандидата в усыновители
сведения о доходе кандидата в усыновители за предшествующий усыновлению год
письменное разрешение на усыновление компетентного органа государства, гражданином которого является ребенок, проживающий на территории Республики Беларусь, – в случае его усыновления постоянно проживающими на территории Республики Беларусь гражданами Республики Беларусь, иностранными гражданами или лицами без гражданства
письменное разрешение на усыновление компетентного органа государства, на территории которого постоянно проживают кандидаты в усыновители, – в случае усыновления ребенка лицами, постоянно проживающими на территории иностранного государства
Дакументы і (або) звесткі, запытаныя дзяржаўным органам ці іншай арганізацыяй
(грамадзяне могуць прадстаўляць гэтыя дакументы самастойна)
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
1 месяц з даты падачы заявы
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), што выдаецца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
1 год
Памер платы, якая спаганяецца за выдачу даведкі або іншага дакумента
бясплатна
**Аплатныя рэквізіты і месца ўнясення платы за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры
Нормативный правовой акт, в котором определена справка либо иной документ
* Іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, па запыце дзяржаўнага органа (арганізацыі), у які звярнуўся грамадзян, ва ўстаноўленым парадку прадстаўляюцца дзяржаўнымі органамі, іншымі арганізацыямі, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх выдача, а таксама могуць быць прадстаўлены грамадзянінам самастойна. Ад грамадзян могуць быць запатрабаваныя дакументы, якія пацвярджаюць яго паўнамоцтвы, калі з заявай звяртаецца прадстаўнік зацікаўленай асобы, а таксама іншыя дакументы ў выпадках, указаных пункце 2 артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь "Аб асновах адміністрацыйных працэдур".
** У выпадку поўнага вызвалення грамадзяніна ў адпаведнасці з заканадаўствам ад унясення платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, грамадзянін замест дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы, прадстаўляе дакумент, які пацвярджае права на такое вызваленне, а ў выпадку частковага вызвалення - акрамя дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы , -. дакумент, які пацвярджае права на частковае вызваленне.
разгарнуць » / « згарнуць